Ето един полезен линк, който да помогне за доизясняване на въпроса със затоплянето.
http://www.mbautoaircon.com/howdoesitwork.html

Значи при Алфите за отопление се разчита само на охладителната система на двигателя, т.е. ако не е загрял автомобила - та*ак, и то леден. А при някои автомобили има възможност да се вкарва топлия въздух от кондензатора, който охлажда фреона и от който въздушния поток е съответно топъл и идва почти веднага след пускане на компресора.
P.S. Сега като се замисля това, че върху бутона за пускане на компресора има снежинка, говори достатъчно, че в случая той се използва само за охлаждане на въздуха.
http://www.mbautoaircon.com/howdoesitwork.html

Значи при Алфите за отопление се разчита само на охладителната система на двигателя, т.е. ако не е загрял автомобила - та*ак, и то леден. А при някои автомобили има възможност да се вкарва топлия въздух от кондензатора, който охлажда фреона и от който въздушния поток е съответно топъл и идва почти веднага след пускане на компресора.
P.S. Сега като се замисля това, че върху бутона за пускане на компресора има снежинка, говори достатъчно, че в случая той се използва само за охлаждане на въздуха.
Comment